♥ Novinky ♥ Kozmetika, doplnky,...

nedeľa, októbra 18, 2015

Ahojte!
V dnešnom článku by som sa s vami chcela podeliť o pár vecí, ktoré mi v poslednej dobe robia radosť a spríjemňujú dni :)



 Rozhodla som sa investovať a kúpiť si svoju prvú 'naozajstnú' paletku a vybrala som si značku Make Up Revolution London, paletku s názvom Romantic Smoked. Objednávala som z eshopu krasotika.sk spolu s malým setom na obočie od Jordany a bola som nadšená, keď mi objednávka dorazila. 
Táto paletka obsahuje 12 tieňov, polovica z nich je so shimmerom a druhá polovica tieňov je matná. Musím priznať, že som sa do paletky hneď zamilovala s ničím iným si posledný mesiac oči nelíčim :D 
Sú tu krásne fialkové, hnedé, sivé odtiene, ktoré sú teraz na jeseň úplne skvelé a ja som s paletkou extrémne spokojná a teším sa na každé líčenie s ňou :)  Síce mám od tejto značky iba túto paletku, ale určite sú aj ostatné skvelé a za mňa ju môžem len odporučiť a takisto aj hore spomínaný eshop :) 

 Nechala som sa uniesť zľavami v Dmke a siahla po tomto červenom balzámo-rúži? od Astoru. Aj keď som tušila, že mi táto farba nebude sedieť a mohla som si vybrať radšej iný odtieň, riskla som to no a tak čakám na príležitosť, kedy tento rúž použijem :D 

 Počas tohto jesenného pochmúrneho obdobia som sa rozhodla, že sa budem rozmaznávať a doprajem si viac relaxu a oddychu ako obyčajne. Preto som si kúpila soľ do kúpeľa od značky Tetesept a po vyskúšaní soli na uvoľnenie svalov s eukalyptovou vôňou sa veľmi teším na tú s kokosovým mliekom. A určite sa pozriem aj po ďalších :) Krém od Nivei je pre moju pleť už stálicou a produktom, ktorý viem že ma nesklame a teraz používam na tvár aj slávny Bi-oil. Som s ním zatiaľ spokojná, síce nejaké extra zázraky sa ešte neprejavili, ale má sa používať po dobu troch mesiacov takže to bude tým. No a na vlasy som si zadovážila Pantene šampón, pretože som chcela vyskúšať niečo nové a tá vôňa je skvelá :) 
 Najnovšia sviečka, ktorá mi bude spríjemňovať chvíle a zútulňovať izbu je od značky Airwick, ktorá má podľa mňa tie najúžasnejšie voňavé sviečky. Táto je Vanilla & Brown Sugar .
' Enrich the winter feel of your home with
 the scent of white vanilla, warm woody
tones and soft winter petals '

 Najnovší doplnok mi prišiel tento náhrdelník, na ktorý sa teším až ho prevetrám :) 

   A to najlepšie nakoniec, tí ktorí sledujete môj instagram ste už môj nový objektív videli, ale chcela som ho ukázať aj tu na blogu :) 

Dúfam, že sa vám článok páčil a prajem vám pekný zvyšok nedele ! :) 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Máslíčka od Astoru miluju :) Paletku od MUR mám taky jednu, celou matnou a měla bych jí zase vytáhnout :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tou sa musí tiež líčiť jedna radosť :))

      Odstrániť
  2. Do paletky som sa zamilovala aj ja , je nádherná a ten náhrdelník tiež :)

    Pozývam ťa do súťaže o kontaktné šošovky na mojom blogu :) Súťaž o kontaktné šošovky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super veci:)..náhrdelník je krásny, nedávno som dokonca podobný vyhrala a najviac vynikne s vysokým copom:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť