Rimmel Velvet Matte 015 Midnight Kiss °Autumn Nails°

štvrtok, októbra 22, 2015


Ahojte!
V tomto článku som vám spomínala že vám ukážem moje nové matné jesenné laky a dnes tu mám tento od Rimmelu v odtieni Midnight Kiss.
Je z kolekcie Velvet Matte a mne sa podarilo nájsť ho v 101 drogérii zľavnený a jeho farba ma hneď upútala, tak som ho musela kúpiť :)
Pri lakovaní ma napadlo doplniť na ukazovák a prstenník tri bodky a tak to vyzeralo o trochu zaujímavejšie :)

Ako sa vám výsledok páči ? :)







You Might Also Like

5 komentárov

  1. podoba mi się ten kolor!

    _____________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta barvička je nádherná, ale nějak jsem si jich v drogerii nikdy nevšimla. Ale stejně jsem si v poslední době pořídila tolik laků, že už raději nic kupovat enbudu :D
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten je dokonalý, hneď si ho pôjdem kúpiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je naozaj krásny matný lak a tá farba je proste dokonalá:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť