3D Nail Decoration ♛

nedeľa, novembra 22, 2015

Ahojte! 

Rôzne ozdôbky na nechty si rada cez ebay alebo Bornprettystore rada pozerám a preto som sa tešila na nové balenie, ktoré mi malo práve z BPS prísť.
Nádobka obsahovala 17 dekorácií, ktoré síce mali vo svojom oficiálnom popise udanú aj svoju veľkosť, no ajtak som nečakala že budú také veľké. 
Bála som sa, či mi budú vôbec dobre držať aj po použití dostatočného množstva nadlaku, či mi nebudú prekážať keď sú také veľké a veľmi vyčnievajú. 
Sú teda skôr určené pre nositeľký gélových nechtov, na ktorých budú držať ako pribité.
Ja som si zvolila na vyskúšanie dva 'drahokamy', aplikovala som ich na prostredník a ako podklad som nalakovala krásny lak od Catrice z limitky Kaviar Gauche.





Pre predstavu, ako ozdoba vyčnieva







Nájdete ich na tomto odkaze.

10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Odstin je moc pekny a ta ozdoba se k tomu hodi. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám radši menší dekorace, jsem si jistá, že tenhle drahokam bych si něčím z nehtu strhla, Ale vypadá moc hezky :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne toho som sa bála aj ja, ale ku podivu držalo to dobre :)

      Odstrániť
  3. ja lubię jednak bardziej minimalistycznie mieć na paznokciach :) bez żadnych ozdób

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nechty si už nelakujem, ale takéto ozdôbky som vždy chcela skúsiť ♥

    ♡ daily makeup routine ♡

    OdpovedaťOdstrániť