Astor 300 Mexican Cherry

nedeľa, novembra 15, 2015

Ahojte!
Skoro presne pred rokom vám v tomto článku ukázala Mexican cherry, krásny bordový lak od Astoru. 
Tento rok som ho lakovala na kratšie a oválne nechty a pridala jemný maličký kvietok. 

Nevýhodou tejto typickej jesennej farby a konkrétne tohto laku je, že keď sa ošúpu špičky nechtov tak to vyzerá nepekne a hneď tie biele okraje bijú do očí.  
Preto som ho mala len asi 5 dní a potom išiel dole.

Obľubujete takúto vínovú/bordovú farbu na jeseň? :)







You Might Also Like

7 komentárov

  1. Jeej ten je krásny! Presne taký potrebujem teraz na jeseň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak šup šup musíš si taký zadovážiť ;)

      Odstrániť
  2. Odstin je nadherny. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám rada tieto laky a tento odtieň je čistá nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vínovú farbu milujem a mám dokonca niekoľko kusov podobnej farby... na druhú stranu mi chýbajú iné farby, ktoré by som mohla bežne nosiť... každopádne krásne :)

    Pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé to je hezká barva, do té asi půjdu, myslím, že když přes něj potom dám top coat gel laku a zapeču to, tak to bude potom dobře držet, nebo v to aspoň doufám :)

    OdpovedaťOdstrániť