Flower Nail Art Water Decals ✿

streda, novembra 25, 2015

Už ste si možno všimli, že vodolepky často ospevujem a stali sa jednou z mojich obľúbených techník zdobenia nechtov a asi ich budem ospevovať aj naďalej :) 
Z Bornprettystore mi prišlo ďalšie balenie vodolepiek, tentokrát plné najrôznejších druhov kvietkov a poviem vám, na tie som sa neskutočne tešila, ako ich použijem :)
Hneď som vedela, že použijem jemný podklad a ako ten správny odtieň sa mi hodil Lose your lingerie od Rimmelu.
Vybrala som si štyri druhy kvietkov a po dvojici ich aplikovala na prstenník a ukazovák, spolu s tromi jemnými kamienkami.








Dajte mi vedieť, ako sa vám výsledok páči a ak som vás nalákala na nejaké vodolepky, navštívte Bornprettystore a určite si z ponuky rôznych krásnych vodolepiek nejaké vyberiete :)

Tieto s kvetmi nájdete na tomto odkaze :)


10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

7 komentárov

  1. vypadá to nádherně, hlavně v kombinaci s tímto lakem :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, no ty jsou :)))) Krása, krása, krása :) Vodolepky jsem dříve používala hodně často, ale teď už jsem dlouho žádné neměla a už mi to docela chybí, musím si zase nějaké pořídit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle vypadá moc krásně! Jsi šikovná.

    OdpovedaťOdstrániť