Gold 'V' Shape Nail Stickers

štvrtok, novembra 19, 2015

Pekný štvrtok vám želám!

Myslím, že zlaté nálepky na nechty sú všeobecne dosť obľúbené, už len keď si ich dáte vyhľadať v obrázkoch, vyhodí vám to množstvo dizajnov a inšpirácií.
Najlepšie podľa mňa vyzerajú na čiernom podklade, prípadne na nejakom inom tmavom. Je jedno či sú jednoduché v podobe obyčajných pásikov  alebo majú zložitejší tvar napr. ako ruža, hviezdy, ornamenty a podobne, dokážu manikúru skvelo oživiť.
Ja som zvolila desať nálepiek v tvare trojuholníkov a ako podlad lak z už veeeľmi dávnej limitky Twilight breaking dawn part 2. 

Ako sa vám páčia? :)






Nájdete ich na tomto odkaze.

10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Nálepky na nehty považuju za fakt super nápad, mám je ráda, ale poslední dobou upřednostňuju spíše jednobarevné nehty, takže momentálně žádné nevlastním. Ale i tak čekám, že mě to za chvíli zase chytne a já začnu být do nálepek zase zblázněná :D

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nálepky vypadají skvěle, hlavně s touhle barvou laku. Z té limitky mám lak i já, akorát v černé :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť