Nail Art Stuff ❣ Bornprettystore

pondelok, novembra 16, 2015

Vítam vás pri novom článku! 
Určite ste si všimli nový dizajn blogu. Už som sa naň dlho chystala a s konečným výsledkom som veľmi spokojná, presne takéto minimalistické som si to predstavovala už dlho. Ako sa vám blog páči po tejto zmene? :)

Z BornprettyStore mi dorazili nové vecičky na nail art, takže sa veľmi teším, ako vám ich všetky postupne v článkoch ukážem.

Ako prvé som vyskúšala vodolepky, s ktorými som naozaj spokojná a veľmi rada ich používam. Vybrala som si balenie, kde sa nachádzajú roztomilé vodolepky v tvare kytíc, parfumov, rúžov čo dokonca kone s kočmi :D 
Nenapadla ma žiadna uletená kombinácia, kde by som využila tie rúže a parfumy a tak som radšej na začiatok zvolila tie kytice. Ako podklad mi posledný krát poslúžil hnedý nude lak od Miss Sport v odtieni 031, pretože už sa s ním ťažšie pracovalo, bolo ho málo a zhustol. Ale v tejto manikúre mi teda poslúžil veľmi dobre, plus som ešte na malíček a prstenník nalakovala ďalší krásny lak od Catrice z kolekcie Luxury Lacquers  v odtieni 04 The Big Bling Theory.





Tieto vodolepky sú naozaj roztomilé a určite ich všetky využijem, bola by škoda nechať ich nevyužité :) 
Nájdete ich na tomto odkaze.

10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Jéé, už se nemůžu dočkat až nám všechno pořádně ukážeš, jsem hrozně moc natěšená :)) A ten lak od Catrice vypadá skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada aj ja :)) Hej, je veľmi pekný v dvoch vrstvách, no zniesol by aj tretiu :)

      Odstrániť
  2. Povedene.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten catrice je božský! Vodolepky moc nepoužívám, je to piplačka. :) Raději mám ty efektové laky.

    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa s vodolepkami už super pracuje, je to šup šup a navyše sa to odlakuje podstatne ľahšie než efektové laky :)

      Odstrániť