Rimmel London 402 Urban Purple

pondelok, novembra 02, 2015

Ahojte!
Pekný začiatok nového mesiaca vám želám :)
V lakovaní pokračujem v tmavších odtieňoch, typických pre jeseň.
Tentokrát som vyskúšala lak od Rimmelu s názvom Urban Purple, ktorý som už dávnejšie skúšala na sestriných nechtoch.
Teraz sa konečne dostal u mňa na radu a ja som bola z tohto laku nadšená :)
Výdrž bola síce taká priemerná, po dvoch dňoch olúpané špičky, ale zato tá farba a lesk boli krásne po celý čas, čo som ho mala :) Na prvých dvoch fotkách je síce trochu 'šťavnatejší', ale na ďalších fotkách už zodpovedá hodnovernejšie realite :)
Na prostredník som pridala ozdobné kamienky, ktoré som si objednala z ebay v koliesku s rôznymi veľkosťami a je ich tam veru požehnane, tak môžem veselo míňať :D 




No a túto manikúru aj konkrétny lak si určite uchovám v pamäti a nezabudnem na ne, pretože mi bude pripomínať deň, kedy ma priateľ požiadal o ruku, a tak mi ju odteraz zdobí prsteň :) (ktorý ale musíme vymeniť za menší, lebo na prstenníku mi bol príliš veľký :D 
Tí, ktorí ma sledujete aj na insta to už viete, ale chcela som to dať aj sem na blog :)

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Ta barvička je dokonalá, podobné mám na podzim moc ráda. A gratuluju k zasnoubení :)
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem! :) Tento lak má asi nejakú špeci moc... Ja som v ňom podpisovala zmluvu do svojho prvého "nebrigádneho" zamestnania :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Alica :)) No veru, niečo na tom bude :D :)

      Odstrániť
  3. To je krásná podzimní barvička! Takové mám teď nejraději ;) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wow, moc gratuluji! Mně tenhle lak vybírala kamarádka a pokaždé mi ho připomíná, že si ho ke mně přijde nalakovat :D Moc ti sluší (lak i prstýnek) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odstin je prekrasny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť