Rimmel Rose Libertine + Miss Sporty 002

utorok, novembra 10, 2015

Ak by som mala vybrať odtieň laku, ktorý je môjmu srdcu najbližší a najviac ma vystihuje, bol by to tento.
Rose Libertine od Rimmelu.
 Učaroval mi už v roku 2013 a odvtedy som si kúpila druhé balenie a dúfam, že ho nikdy neprestanú vyrábať.
Mohli ste ho vidieť v článku tu  a dnes, po dvoch rokoch je tu opäť. 
Tentokrát v kombinácii s jemným efektovým lakom od Miss Sporty, ktorý som aplikovala len minimalisticky, na prstenník.

Máte aj vy nejaký lak, ktorý vystihuje vašu osobnosť a dokonalo sa k vám hodí? :) 










You Might Also Like

6 komentárov

  1. nice colour!

    ______________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento odtieň mi príde skôr na leto, ale aj tak vyzerá super!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On je v skutočnosti trochu do marhuľkova, naozaj krásny :)

      Odstrániť
  3. Taky jsem tenhle lak měla a moc ráda ho nosila, takže naprosto rozumím. :)
    Vypadá krásně s tím MS. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé, ty jsou krásné, ty se ti povedly, já tyhle barvičky úplně miluju, nejradši bych si hned takové nehty taky udělala :)

    OdpovedaťOdstrániť