Astor 107 Perfect Look + S-he nail stickers

utorok, decembra 08, 2015

Ahojte!
Aj keď už všade na blogoch vidíte články s vianočnou tematikou a taktiež v podobe vianočných nechtových inšpirácií, ja mám v zálohe ešte tento jeden nail art, ktorý som vám chcela ukázať :) 
V Dm som našla v zľavovom stojane nálepky od S-he myslím že za euro, tak som ich zobrala a bola zvedavá aké budú. 
No žiadna sláva to nebola, najprv som plánovala využiť tie tenšie nálepky, no ani tieto väčšie ma veľmi nepotešili, zle sa s nimi manipulovalo, zle sa strihali a ešte aj ich potlač sa prilepila na nesprávne miesto na nechtoch a nešlo to odstrániť. Tak som chýbajúce kúsky musela nahradiť čiernymi ozdobami na prstenník a palec.  Musela som použiť veľké množstvo nadlaku, čím sa zase vytvorili bublinky a nálepky ajtak na okrajoch dobre nedržali a odstávali. 

Takže poslednú jesennú manikúru mám za sebou a vy sa už v ďalšom článku môžete tešiť na inšpiráciu na vianočné nechty! :) 
♥ 







You Might Also Like

7 komentárov

  1. Ty umíš vždy tak skvěle nehty vyzdobit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezké nehtíky, mám tento lak ve fialové barvě :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musim říct ,ze tahle nude barva je naprosto skvělá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten odstín laku je nádherný. Už se těším na vánoční nehty :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť