Červené vianočné nechty ♥

nedeľa, decembra 13, 2015

Vítam vás pri prvom článku s inšpiráciou na vianočné nechty :)
Červená neodmysliteľne patrí k Vianociam a určite ju nosíte na nechtoch aj počas roka.
K Vianociam sa podľa mňa červený lak nesmierne hodí, manikúru robí sviatočnejšou a vyzerá to jednoducho skvelo :)
A keď k tomu pridáte nejaké ozdôbky tak je to ešte krajšie. Ja som dlho chcela vyskúšať tieto glitríky z Bornprettystore, ktoré mám už skoro rok a ešte som si na ne nenašla čas. Teraz sa mi ale perfektne hodili k tomuto červenému laku od Astoru a tak som ich pridala po šiestich kusoch na prstenník a ukazovák. 
Naživo sa ešte viac trblietajú a lepšie vyniknú. (keďže blogger sa opäť pohral s kvalitou fotiek:/ )

Dúfam, že sa vám tieto nechty páčia a prajem peknú nedeľu ! :)











You Might Also Like

6 komentárov