☃ Winter nails ‪

streda, decembra 16, 2015



Ahojte! 
Dnes som tu s ďalšou manikúrou, ktorá je ladená do zimných chladných odtieňov a použila som aj nové vodolepky zo stránky Bornprettystore s vianočnými motívmi :) 
Tieto vodolepky sú úplne rozkošné, objednala som si ešte ďalšie s iným dizajnom, ktorý je tiež krásny. 
Rozhodla som sa použiť sobíka a snehuliaka a ako podklad som nalakovala modrý lak Absolutely blue od Essence a pridala glitrovaný v odtieni 08 Electric Rainbow
od Gabrielly Salvete.







You Might Also Like

8 komentárov

  1. Jůůů, tak ty jsou! I když to není typická červená, tak je to pecka! Hlavně ten sobík a sněhulák, to mě úplně dostalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale ślicznotki :)

    _________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie vodolepky sú rozkošné. Veľmi sa mi páči kombinácia modrého Esenčáta s tými glitrami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Mňa hneď napadla táto kombinácia, že sa to bude k sebe pekne hodiť a skvelo to interpretuje ľad a mráz :)

      Odstrániť
  4. Jé, ty jsou nádherné, já už si taky budu muset nějaké vodolepky pořídit, protože to vypadá fakt skvěle :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je táááák krásný ♥♥:) Modrý Essence vypadá opravdu moc dobře a s tím GS si perfektně sedl. :) Vodolepky jsou moc roztomilý. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jeziiiiis <3 To je dokonalá souhra barev a roztomilosti :-)

    OdpovedaťOdstrániť