Essence 104 Sweet as candy + floral water decals

sobota, januára 23, 2016


Čo vznikne kombináciou Essence laku v odtieni 104 Sweet as candy a farebných kvetinových vodolepiek?
Jarné nechty... v januári :D
Vonku zima v plnom prúde, sneží a u mňa na nechtoch sú kvietky ako na jar.
Síce som neplánovala takýto výsledok, no chcela som použiť nové vodolepky a predstavovala som si to že sa to bude hodiť práve na takýto jemný podklad. Na prstenník som dala trblietky a zalakovala topcoatom.
Ako sa vám táto manikúra páči? Tešíte sa už na jar? :D 







You Might Also Like

9 komentárov

  1. I u mě na blogu se to teď nese v jarním duchu. :D Ten třpyt na prsteníčku je boží, moc se mi to líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásná manikůra, vůbec nevadí, že je leden, na jaro se musíme připravovat včas :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je rozkošné! Strašně povedená mani a vůbec nevadí, že jarní. Já na to taky nějak nehraju, třeba teď jsem si nalakovala neonku :D no a co :D Aspoň něco nám prozáří ty šedé studené dny, ne? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Máš pravdu, treba si prejasniť deň a spraviť si ho krajším :)

      Odstrániť
  4. Toto je tak chutnučké... Také skoro až bábätkovské :) Ja už si tiež fičím na jarnej vlne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekné, milé a zaujímavé, akurát, že by mi bolo ľúto pozerať na tie kvetinky a potom musieť vyjsť vonku do tej zimy, haha.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. These decals are cute and I'd gladly wear such a colour Essence has!

    OdpovedaťOdstrániť