Ombre nails

utorok, januára 19, 2016

Ahojte!
Ombré nechty som vyskúšala dokopy 4 krát.  Prvý pokus bol tuším pred tromi rokmi, ombré bolo farebne podobné ako toto čiže ružová a biela, potom pred dvomi rokmi som skúšala modré, a letné zelené mojitové si možno ešte pamätáte. A teraz je tu opäť moja obľúbená farebná kombinácia :) 
Tentoraz som s nimi bola najviac spokojná, vychytala som niektoré nedostatky, použila som aj tekutý latex aby som nemala toľko práce so zašpinenou kožou okolo nechtov. 
Plánovala som pridať na niektoré nechty ešte kvetinové vodolepky, no v konečnom dôsledku tesne pred ich aplikovaním sa mi tam až tak nehodili a tak som si to na poslednú chvíľu rozmyslela.
Pridala som iba jednoduché strieborné kamienky. 

Ako sa vám táto manikúra páči? :) 







You Might Also Like

10 komentárov

  1. Krásne nechtý. ten prechod medzi ružovou a bielou sa ti veľmi vydaril :) A inak dnes je asi nechtový deň, pretože aj ja som jeden nechtový článok pred chviľou zverejnila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, snažila som sa aby ten prechod pekne vyšiel :)

      Odstrániť
  2. Ombré nechty vyzerajú super! Tiež som si ich pár krát robila:)
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné ombré :) taky už jsem ho párkrát dělala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypada to skvele! :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hrozně s touhle metodou bojuju, ale hrozně. :D Už jsem ji zkoušela tolikrát a snad ani jednou jsem nebyla spokojená ani na těch 60% :D :D
    Tobě se ale podařila hezky, ten přechod máš pěkný a úplně stačí ozdobit kamínkem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vždy tie prvé pokusy nie sú dobré, treba skúšať a skúšať :D
      Ďakujem Romi :)

      Odstrániť
  6. nechtíky vyzerajú krásne. takýto gradient sa mi neokuká hádam nikdy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi pekné a šmrnc im dodali aj tie kamienky :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť