✿ Pečiatkovanie ✿

sobota, januára 09, 2016

Ahojte!

Určite ste si všimli, že ste u mňa nikdy nevideli žiaden článok s pečiatkovaním nechtov.
Túto techniku som skúšala ešte minulý rok v decembri, kedy som si chcela pomocou tejto techniky ozdobiť nechty snehovými vločkami z pečiatkovacej doštičky.
No vôbec mi to nešlo, skúšala som to x krát a nakoniec som to vzdala, aj keď som neprišla na to, kde je vlastne chyba.
Ale po prečítaní tohto článku  u Alicky som sa rozhodla dať pečiatkovaniu znovu šancu a to tým, že si objednám nový pečiatkovač, pretože som mala iba taký malinký, s tvrdým povrchom.
Keď mi teda nový, 'marshmallowský', mäkkučký, jednoducho skvelý pečiatkovač dorazil, tak som sa nevedela dočkať na jeho vyskúšanie.



Bornprettystore mi taktiež prišiel klasický čierny pečiatkovací lak a doštičiek mám doma 11, takže všetko potrebné som už mala nachystané.



Aktuálnu manikúru som teda hneď odlakovala a rozhodla som sa pre koralový lak od Astoru s názvom Coral Dawn, ktorý ale v konečnom výsledku dvoch vrstiev bol viac silno oranžový než koralový a tak na mňa pôsobil skôr ako halloweensky lak  :D
Na prstenník a malíček som nalakovala čierny lak a pridala oranžové hviezdičky ešte na oživenie.
A na radu prišlo teda samotné razítkovanie, vybrala som si ako vzor kvietky a pečiatkovanie mi išlo ako po masle, s pečiatkovačom sa výborne pracovalo, vzor sa krásne odtlačil a na nechte vyzeral parádne. Na ukazováku na pravej ruke je to síce príliš na kraji, ale nabudúce si na to dám pozor :) 

Takže odteraz sa môžete už aj u mňa tešiť na nechty zdobené pečiatkovaním :)










                10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Je to naozaj krásné:)
    Veľmi pekné nechty!
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, som rada, že ti to s tým novým pečiatkovačom ide :) Aj si ho musela prebrúsiť, či pečiatkoval dobre už len tak "od výroby"? :) Som svedavá na ďalšie výtvory. Je to ako droga... Raz začneš a potom skoro každá mani je pečiatkovaná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som rada :) Iba jemne som ho prešla pilníkom a išla to vyskúšať a išlo to super hneď. No presne, podobne je to u mňa s vodolepkami, najprv objednané jedny, potom vyskúšané ďalšie a ďalšie a teraz ich mám v zásobe kvantum :D

      Odstrániť