Rimmel 260 Funtime Fuchsia + Floral Water Decals

piatok, januára 29, 2016

Ahojte! 
Snažím sa postupne skúšať všetky nové laky, nálepky a ozdôbky, ktoré mám nové a ktoré som vám ukazovala aj v tomto článku.  
Tentokrát som mala náladu na ružičky a tak som vytiahla tieto vodolepky. 
Ako podkladový lak som zvolila krásny lak od Rimmelu Funtime Fuchsia, ktorý mám veľmi rada.
Vodolepky som prelakovala novým priesvitným lakom značky Pupa, ktorý som spolu s ďalšími dvoma vyhrala v Giveaway u XoxoPatty. 
Tento lak sa mi zdá byť zatiaľ v poriadku, slúži ako má slúžiť a teda keď nepotrebujem nutne rýchloschnúci lak od Sally Hansen, tak kľudne použijem aj tento. 







You Might Also Like

7 komentárov

  1. podoba mi się <3

    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelé nechty:) A ten priesvitný lak by sa mi zišiel!
    Pozývam teba a tvojich čitateľov na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna farba laku :) bude super na jar alebo leto
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne, svieže do týchto šedivých dní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť