❅ Silvestrovské nechty ❅

piatok, januára 01, 2016


Moje silvestrovské nechty mi vyšli presne podľa predstáv, možno aj krajšie ako som si plánovala.
Ako podkladový lak som zvolila Black out od Rimmelu a tešila som sa, ako použijem nálepky s vločkami a ešte to aj vyšlo že vonku sneží :) Pridala som glitrový lak a naťupkala glitríky a manikúta bola na svete.
Mne sa nechty veľmi páčia, pôsobia elegantne a slávnostne.


Akú manikúru ste zvolili na Silvestra vy? :) 


Nálepky nájdete tu.











                                                            10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

10 komentárov

  1. piękne!

    ___________________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Naozaj krásne nechty:)
    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na súťaž, ktorá prebieha na mojom blogu, budem rada, keď sa zapojíš!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nehty mas moc pekne. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekná kombinácia :) A tie holografické glitríky na čiernom podklade, super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je tak krásný! Já jsem ráda, že si nějak přijatelně nalakuju nehty jednou barvou, na nail art si vůbec netroufám. Ale tobě se povedl parádně! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne! :) Všetko chce len cvik, pozri na tieto silvestrovské nechty z roku 2012, aj sa za ne hanbím trochu :D http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2013/01/silvestrovske-nechty-ohnostroj.html

      Odstrániť
  6. tie vločky mi tam prídu už moc :) ale si šikovnica, krásne !

    OdpovedaťOdstrániť