Snowflakes, reindeers

štvrtok, januára 07, 2016

Ahojte! 
❅❅❅
Táto manikúra je posledná v zimnom štýle, pretože ďalšia sa bude niesť už v inom duchu.
Lepší podklad na zimnú manikúru ako biely lak podľa mňa nie je a tak som opäť použila ten od Essence. Naň som nalakovala efektový lak s modrými, fialovými a striebornými glitríkmi od NYC. 
No a najhlavnejšie boli práve ozdôbky v tvare sobov ( či losov?) a snehových vločiek. 
Tieto ozdôbky  Bornprettystore sú vlastne pliešky, čiže nie sú papierové, ani plastové a preto ich musíte naozaj poriadne zalakovať, aby dobre držali a neodstávala z nich nejaká časť, ktorá sa potom môže odlomiť. (z vlastnej skúsenosti) 
V koliesku nájdete rôzne dizajny, napr.  vianočné balíčky, ponožky, hviezdy, zvončeky, snehové vločky, jelene ale  aj nevianočné motívy ako napr. halloweensku tekvicu, námornícku kotvu. 
Niektoré ozdôbky sú z jednej strany čierne alebo zlaté a z druhej strany sú typickej kovovej farby . 

Ako sa vám táto manikúra páči? :)


Ozdôbky nájdete tu. 






                                                                    10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Krásne nechty:)
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné nehty! :) Já mám okousané nehty takže si je takto robit nemůžu,ale jsi hrozně šikovná! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť