Camelia Stickers

štvrtok, februára 25, 2016

Kvietkované vodolepky, nálepky v tvare rôznych kvetov od ruží cez pivoňky až po tulipány, to je moje. 
Mám ich v zásobe veľmi veľa a rada s nimi skúšam nové nail arty.
Tak tomu bolo aj teraz, keď mi prišli krásne nálepky v tvare kamélií. 
Dokonale sa k nim hodil lak od Gabrielly Salvete v nádhernom odtieni č. 120.
Rozhodla som sa prvýkrát spraviť half moon manikúru a výsledok môžete vidieť na fotkách :) 


 Nálepky nájdete na Bornprettystore .









Použité laky
                                                           10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Velice povedené :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sweet!
    __________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi sa mi páči tvoj blog, dala som odber :) krásne nechty, ja si takisto niekedy dávam na nechty takéto rôzne ozdôbky. :)


    P.S: Ak má čas, bola by som veľmi rada keby si skočila na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a tvoj komentár, návšteva či odber by ju veľmi potešil :) Vopred ďakujem.
    www.partofnicol.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee to vypadá fakt hezky! :) Skvělý. :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to velmi zajímavě :)

    Sleduj mne také na :
    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť