Vintage Damask Water Decals Nail Art

streda, februára 17, 2016

Vždy sa teším, keď objavím nejaké zaujímavé vodolepky, ktoré sa mi zapáčia a tentoraz to boli vodolepky v 'Damask' štýle
Rozhodla som sa skombinovať ich s jemným podkladom, ktorým bol ružovkastý Rimmel v odtieni Lose your Lingerie. Prstenník som nalakovala čiernym lakom takisto od Rimmelu Black Out. Pridala som ešte srdiečka, keďže som mala náladu na romantickú manikúru. S vodolepkami sa mi pracovalo opäť super a vždy sa utvrdím v tom, že tie z Bornprettystore sú naozaj kvalitné a nemám im čo vytknúť. :)
 Nálepky môžete nájsť tu 





     
10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Jak povedene.:-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sweet.
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ružová, čierna a srdiečka sú top. :-D A tieto laky od Rimmel sa mi moc zapáčili, asi hlavne kvôli tomu, že rýchlejšie schnú. Tak dávno som nebola na tvojom blogu, ale môžem povedať, že si sa zdokonalila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, od Rimmelu si laky tiež iba pochvaľujem :) A ďakujem pekne za pochvalu! :)

      Odstrániť