Avon Stardust + Témix peel off base coat

streda, marca 09, 2016

Na vyskúšanie tohto zlupovacieho podkladového laku od značky Témix  som bola veľmi zvedavá avšak na prvýkrát to nevyšlo úplne najlepšie. Lak som naniesla na nechty a po zaschnutí som nalakovala pieskový Stardust od Avonu. Po dvoch dňoch som chcela lak zlúpnuť, no nešlo mi to vcelku alebo vo väčších kúskoch, ako som to videla na obrázkoch. Asi som zlupovacieho laku naniesla málo, nabudúce to skúsim ešte raz a glitrovým lakom, aby som vedela čo to bude fungovať lepšie. :) 
Ak by ste chceli tento zlupovací lak vyskúšať, nájdete ho na tomto odkaze






     
10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ten Stardust je veľmi pekný :) Pripomína mi Intense Coral od Gabrielly Salvete. A tá zlupovacia báza bude asi fakt lepšie fungovať s glitrami...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podobný "zlupovač" má v ponuke aj Miss Sporty, len u nás ho nikdy v DMke nemajú. Veľmi by som ho chcela vyskúšať. Ak najbližšie nezoženiem, objednám tento. Ďakujem za tip :)
    Mimochodom, máš krásne namaľované oblúčiky na nechtoch! Ja to nikdy neviem a začapem nechty až ku kožičke... :/

    OdpovedaťOdstrániť