BornprettyStore Stamping Plate + Essence 14 Sunny London

sobota, marca 19, 2016

Na vyskúšanie tejto krásnej pečiatkovacej doštičky som sa veľmi tešila, pretože obsahuje rôzne zaujímavé krajkované aj abstraktné vzory, ktoré ma na prvý pohľad zaujali. Doštička má naozaj pekný obal, na doštičke bola samozrejme nalepená ochranná modrá fólia, ktorú bol skvelý pocit dávať dole :D 
Ja som sa rozhodla použiť ako podkladový lak Essence 14 Sunny London z kolekcie The Pastels, ktorý má matný finiš. Zvolila som si jeden vzor, ktorý som pečiatkovačom preniesla na ukazovák a prstenník. Na ostatné nechty som pridala na oživenie modré kamienky v tvare kvapiek a výsledok sa mi veľmi páčil, čo vám? :)
Ak by ste si chceli túto doštičku objednať, môžete ju nájsť na tomto odkaze.













You Might Also Like

7 komentárov

  1. What a lovely pattern, I wish I had this plate :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. What a lovely pattern, I wish I had this plate :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to se ti povedlo přímo úžasně ! :-O ♥ Krásně sytý, bez chyb. A musím se usmívat, taky to sundávání modré fólie můžu. :D Obaly destiček mají fakt pěkný.

    OdpovedaťOdstrániť