Feathers with Maybelline & Astor

štvrtok, marca 24, 2016


Pierka na nechtoch som už raz mala, možno si ich pamätáte z tohto článku , tie boli ale biele.
Tentokrát mi prišlo balenie, kde sú čierne aj biele pierka (ktoré ale v balení nie sú vôbec vidno, lebo splývajú s bielym papierom). 
Tak som sa rozhodla, že pre zmenu vyskúšam zase tie čierne.
 Nalakovala som si nový, cukríkovo ružový lak od Maybelline a neutrálny jemne hnedý od Astoru. Na oživenie som pridala aj glitrový lak od Nyc, ktorý už je pomaly nepoužiteľný, takže by som ho chcela ešte využiť a dopotrebovať. 

Ako sa vám táto manikúra páči? :) 











You Might Also Like

9 komentárov

  1. Jeee vazne moc pekne.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné :-) Více by se mi líbilo jen jedno peříčko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. velmi pekne si to zladila :)


    Pozyvam na mega GIVEAWAY o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta kombinace barev je jednoduše perfektní, to se mi moc líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť