Nail Art Full Floral Stickers

nedeľa, marca 13, 2016

Posledné celoplošné nálepky na nechty, ktoré ste mohli vidieť v tomto článku boli celkom fail, pretože sa s nimi ťažšie pracovalo a na druhý deň boli už ošúchané a nevyzerali pekne.
 Rozhodla som sa, že vyskúšam ešte nejaké iné ale len na niektoré nechty. Tak som si vybrala opäť kvietkovaný, jemný vzor. V balení nájdete 16 kúskov už oddelených nálepiek, z ktorých si môžete vybrať tie, ktoré vám na váš tvar nechtov najviac pasujú a následne ich môžete pod voľným okrajom nechtu zapilníkovať a odstrániť nenalepený zvyšok nálepky.  Na zvyšné nechty som nalakovala krásny nude lak od Miss Sporty a pridala strieborné ozdoby. Prelakovala som všetko topcoatom a hoci je písané na obale nálepiek, že vydržia 7 dní pravda to nie je, keďže sa postupne po dvoch dňoch zošúchali pomaly dole. S týmito nálepkami som bola ale určite spokojnejšia ako už so spomínanými predošlými, ktoré boli vlastne vodolepky a hneď sa na nechte skrčili a boli dosť chemicky cítiť, narozdiel od týchto, ktoré stačilo len nalepiť na necht. Môžete ich nájsť na tomto odkaze.









10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

10 komentárov

  1. To je nádhera ♥ Opravdu radost pohledět. :) A co obdivuju nejvíc - jak precizně máš nálepky nalepené, to je pro mě hrozný boj. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! ♥ Vyzerá to precízne, ale na bokoch mi pár mm z nálepiek chýbalo a tiež je škoda že sa potom tak samovoľne posúvali nižšie a nižšie :/

      Odstrániť
  2. Tieto nálepky vždy vyzerajú tak jednoducho na aplikovanie a potom je to s nimi najväčší boj, že si vravím prečo som si radšej len nenalakovala nechty :D Takže úplne chápem tvoju frustráciu :) Ale takto na fotke to vyzerá veľmi pekne :) Aj keď neviem prečo ma tieto ružičkové vzory nikdy nebrali... Páči sa mi aj tá kombinácia s Miss Sporty, ktorý má veľmi pekný shimmer ak dobre vidím ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Ja zase zbožňujem tieto ružičkové a všetky kvetinové vzory, romantická duša sa nezaprie vo mne :D

      Odstrániť
  3. Veľmi krásne, Veronika. Ja som celoplošné nálepky ešte neskúšala, iba vodolepky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzka :)) Ja som sa tomu dlho bránila až som im dala šancu, tak ich vyskúšaj tiež a uvidíš, či to bude pre teba :)

      Odstrániť