Nové laky, ozdôbky na nechty z Born Pretty Store VI.

pondelok, marca 07, 2016

Ubehol už nejaký čas od posledného článku s novinkami a odvtedy sa mi nazbierali ďalšie ozdôbky a laky, tak vám ich opäť ukážem :)

Týmto mini fľaštičkám s rôznymi ozdobami sa proste nedá odolať, nájdete ich v každom eshope s Nail Art pomôckami a ja som toto balenie po 20 kusov objednávala cez Ebay.
Niektoré kúsky však nevyužijem a tak budú neskôr v Giveaway :) 
'Kaviárové' guličky

Klasické glitríky

Jemný prášok/piesok v neónových farbách

Hviezdy

Srdiečka

 kúsky fólie na Shattered Glass Nails

Vecičky z BornprettyStore, Damask vodolepky ste mohli vidieť v tomto článku  a Kaméliové nálepky tu .
Ďalšie recenzie budú v budúcich dňoch :)
Skvelá výhra od XoxoPatty :) 


Na toto sa obzvlášť teším :) 

Ďalší jemný ružový piesok

Nail art kolieska nesmú chýbať :) 
Ďalšie kvetinové nálepky ✿

Polovičné perličky

A tri nové laky, ktoré som si hneď obľúbila.
Miss Sporty basecoat používam pri každom lakovaní a som s ním veľmi spokojná :) 

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Tolik krásných ozdob :))

    http://style-and-smile15.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vecičky vyzerajú super a na giveaway sa už teším:)
    Zatiaľ sa môžeš ty zapojiť do tej mojej♡
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tíško závidím, naozaj krásne vaci. Hlavne tie ozdoby sú krásne ale aj laky na nechty od Pupy sa mi veľmi páčia.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie laky sú skvele, take jemne prijemne farby. aj tie ozdobky su krasne, raz za čas si aj ja nalakujem tak nechty, ale treba k tomu aj trochu trpezlivosti. :)

    OdpovedaťOdstrániť