Nail Vinyls

piatok, apríla 01, 2016


Takýto druh nálepiek som dlhšie chcela vyskúšať a tak som si z bornprettystore objednala tieto, kde sa nachádza 9 kusov nálepiek, z ktorých sú vždy tri s rovnakým dizajnom. Rozhodla som sa, že ako podkladovú farbu si vyberiem čiernu a ako druhý lak jemný fialkový holografický Plum me up Scotty od Catrice. Keďže som chcela použiť jeden dizajn nálepiek na všetky nechty okrem prstenníka, kde som aplikovala tri fialové kamienky, musela som teda trojicu nálepiek na polovicu rozstrihnúť, aby mi vyšlo na všetky nechty. Na prvýkrát sa mi s nimi pracovalo trochu ťažšie, nedobre sa prilepili a tak niekde dizajn nevyzerá až tak dobre. Nabudúce to musím nejako vychytať a vylepšiť :) 











You Might Also Like

5 komentárov

  1. nádherné nechtíky :) inak, pridala som si ťa do odberov, lebo máš velmi pekný blog a hrozne ma potéši ak to aj ty opätuješ,kedže ešte len začínam <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ono to zní děsně jednoduše, nalepit, nalakovat a strhnout, ale taky se mi poprvé nedařilo úplně na 100% :D Pěkná kombinace. :)

    OdpovedaťOdstrániť