Essence 31 Electriiiiiic

sobota, mája 21, 2016

Tento lak od Essence ma v drogérii veľmi zaujal svojou krásnou farbou ale aj názvom Electric s veľkým množstvom i :D 
Keďže takýto odtieň modrej vo svojej zbierke nemám, vedela som že mi takáto kráľovská modrá nesmie chýbať :) 
Lakovala som dve vrstvy laku no pokojne som mohla naniesť aj tretiu pre 100%né krytie.
 Na prostredník a prstenník som pridala ešte vodolepky s ornamentom z Bornprettystore a mani hneď pôsobila elegantným dojmom :) 

Ako sa vám páči tento modrý fešák? :) 












You Might Also Like

7 komentárov

  1. Je nádhernej. Podobný odstíny modrý mě rozhodně nikdy neurazí. :) S vodolepkami se mi mani líbí ještě mnohem víc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všakže? Presne taký modrý odtieň som chcela, lebo mi chýbala taká pravá 'kráľovská' modrá :)

      Odstrániť
  2. Farba laku je super, podobný odtieň mám od Essie a vždy naň dostávam kopec komplimentov :) Jedna z mojich obľúbených farieb na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Farba laku je super, podobný odtieň mám od Essie a vždy naň dostávam kopec komplimentov :) Jedna z mojich obľúbených farieb na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť