Essence Colour & Care 02 I care for you + roses water decals

nedeľa, mája 15, 2016

Ahojte!
Ako som vám sľúbila v poslednom článku, postupne vám ukážem všetky nové laky, ktoré ste tam mohli vidieť. 
Už ste mohli vidieť prvý lak od Essence z rady Colour & Care s diamantovými glitríkmi  a tentoraz som s druhým lakom s názvom I care for you vytvorila romantickú mani. 
Tento odtieň je nádherný aj sám o sebe a určite bude patriť medzi moje obľúbené laky. 
Najprv som na nalakované nechty aplikovala kamienky na oživenie a veľmi sa mi to páčilo, vyzeralo to elegantne a veľmi žensky. 
Keďže som medzi vodolepkami našla jedny z Bornprettystore, ktoré som mala už dlhšiu dobu a nevyskúšala som ich, prišiel pre ne ten správny čas.
 Sú to vodolepky s ružami a tie ja ako romantická duša veľmi obľubujem :) 

Ako sa vám manikúra páči? :) 
Máte už nejaký lak z tejto rady od Essence? 











10% Off Code : SENX31

You Might Also Like

3 komentárov