Floral Water Decals from Bornprettystore.com

nedeľa, mája 29, 2016

 Asi ste si už všimli že obľubujem kvietkované vzory na vodolepkách, ktorých množstvo už prestávam počítať :D Dúfam ale, že vás tieto nail arty stále bavia, (pretože mňa áno) :)
Tentokrát som sa rozhodla použiť tento krásny dizajn vodolepiek, ktoré môžete nájst na tomto odkaze ., kde je na výber ešte aj jeden abstraktný vzor. Ako podklad som nalakovala 01Take a break od Essence a postupne nanášala vodolepky, s ktorými sa dobre pracovalo. Bez vodolepky som nechala len prstenník a palec, kde som pridala iba strieborné 'studs'.  
A asi neodolám ani ďalším kvietkovaným vzorom na nechtoch, ale tie k už prichádzajúcemu letu patria, čo poviete? :) 












10% OFF CODE: SENX31

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ty vodolepky jsou krásné. Nehty se ti moc povedly :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to moc hezky :). Škoda, že jsem líná si s nehty dělat něco víc, než je nalakovat :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je krása <3 Vůbec se tvé oblibě květinových vzorů nedivím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je krásne :) Musím vyskúšať :)

    http://www.ellenya.com/2016/05/mozno-je-to-bosorka.html

    OdpovedaťOdstrániť