Moje obľúbené nail art blogerky

sobota, mája 07, 2016




Ahojte :) Takýto článok som plánovala spraviť už dlho a predstaviť vám moje obľúbené nail art blogerky, ktoré som si za celé moje blogovanie obľúbila. Verím, že zaujmú aj vás, ak ich teda ešte nesledujete :)

Ako najobľúbenejšie blogerky som si za ten čas ustálila tri Slovenky a tri Češky, na ktorých blogy sa vždy rada vraciam a teším sa na ich články. Sledujem ich tvorbu už od začiatkov môjho blogovania, je mi sympatický ich spôsob písania, ich recenzie a samozrejme fotky :)
Do koláže som vybrala na ukážku ich tvorby fotku ich najnovšieho nail artu a k tomu ešte jednu ďalšiu :)
 Suzi z Beauty by Suzi sledujem určite od začiatkov môjho blogovania a už vtedy som sa u nej veľakrát inšpirovala a aj vďaka nej som nazrela do 'nail art sveta' :) Suzi rada lakuje (okrem iných) pieskové laky, bavia ma jej mozaikové nechty vytvorené s pomocou nail art pásky a tiež má rada vodolepky ( ako aj ja :))

 Alica z Lacquered Obsession by si určite zaslúžila viac odberateľov, veľmi ma bavia jej nail arty s holografickými lakmi, vďaka nej som zas nazrela do tajov pečiatkovania :)

 
S Veronikou z Nails by Arvonka sme sa raz náhodne stretli v Auparku v Prolooku pri vyberaní lakov a rada si na to milé nečakané stretnutie spomínam :D Veronika tiež rada tvorí všakovaké nail arty a obdivujem jej talent na kreslenie rôznych postavičiek s akrylovými farbami :)

Romčinej kreativite sa vždy rada prizerám na jej blogu Malý koutek krásy, tiež má rada vodolepky, rôzne kamienky a iné ozdoby, pečiatkovanie a holografické laky :)


Na blogu u Ani Anisek Nail Blog  ma okrem iného nail artu veľmi bavia swatche lakov, ktoré vyzerajú naozaj krásne, stojí za to si ich pozrieť ! :)

Ako poslednú Češku tu mám Luciu, ktorá ale žije v zahraničí a tak vytvára nail arty s celkom inými značkami, ktoré na našom trhu nie sú dostupné a tak ich u nej na blogu Lucy's Stash rada sledujem :)


Zo zahraničných blogeriek som vybrala 5, ktoré najradšej sledujem:  Lackfein, Color Forever, Manicurator, PiggieLuv,  The Nailasaurus . 

Z youtuberiek je u mňa top táto pätica :) :  Simply Nailogical, Cutepolish, HannahRoxNails, Janelle Estep, JauntyJuli, 


Aké sú vaše obľúbené nail art blogerky? :)
Prajem pekný víkend! 

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Ja veľmi nechtové blogerky nesledujem ale určite si všetky zo zvedavosti pozriem :)

    Pokiaľ chceš na mojom blogu prebieha jarná giveaway o parfém a ine takže ak chceš budem rada ak sa zapojíš :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2016/04/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeeej Veronika ďakujem ti za okamźité vykúzlenie úsmevu :) Veľmi si cením, že patrím do tohto tvojho zoznamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa teším :)) A všetky menované si to miesto v tomto zozname zaslúžite :)

      Odstrániť
  3. Jé, tak tohle mě moc těší, mám velkou radost vidět se tu. :) Moc ráda se tu u tebe kochám tvými pěknými výtvory a všechny zmíněné holky patří i mezi mé velké oblíbenkyně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jééj, ďakujem, veľmi si ma potešila a veľmi si to cením :) A na to naše náhodné stretnutie tiež veľmi rada spomínam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naprosto s Tvým výběrem souhlasím, zmiňované blogy jsou úžasné, sleduji je pravidelně, je to rozhodně to nejlepší:o)) Přidám pouze jeden tip, můj nejnovější objev - www.nail2express.blogspot.com, Katja krásně lakuje a ráda razítkuje:o) Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jééé, moc děkuji za zmínku, to opravdu moc potěšilo :-) I když teď bohužel není čas přidávat nové píspěvky, tak mi udělalo radost, že se na mě nezapomnělo :-D a sympatie máme vzájemné, taky se sem ráda chodím kochat a inspirovat se <3

    OdpovedaťOdstrániť