Nové laky, ozdôbky na nechty z Born Pretty Store VII.

štvrtok, mája 12, 2016

Ahojte!
Po dvoch mesiacoch som tu opäť s mojimi novinkami na nechty, ktoré som si za ten čas zadovážila a chcem vám ich ukázať aby ste vedeli, na aké články sa môžete najbližšie tešiť :) 
 Do zbierky lakov mi tentokrát pribudli samé Essecnce laky, ktoré ma v drogérii zaujali.

Tento odtieň modrej je asi najkrajší, aký som mala a viac sa o tomto skvelom laku dočítate v samostatnom článku :)
 Z rady THE METALS ma zaujal tento ružový kúsok s názvom 34 Turn up the volume! a myslím že bude skvelý na pečiatkovanie, čo poviete? :)

 Tieto spevňujúce laky z rady Colour & Care vám určite odporúčam, pretože ma veľmi pekvapili. 
Celkovo ide o 5 odtieňov, v drogérii som videla ale len štyri z nich. 
Kúpila som si tri kúsky, prvý s názvom 01 Take a break ste už mohli vidieť v tomto článku a ostatné uvidíte tiež. 
Štvrtý lak z kolekcie nesie názov 04 Lean on me a má jemnú žltkastú farbu a ten ma až tak nezaujal a piatym lakom z tejto kolekcie je zelenkavý v odtieni 05 you made my day. Viac o týchto spevňujúcich lakoch si môžete prečítať na oficiálnej stránke essence. 

Štetček je hrubší a dobre sa s ním lakuje

 Opäť nejaké drobnosti z Borprettystore, niektoré budú aj pre vás do Giveaway :)


Z piatich balíčkov vodolepiek ste mohli vidieť už jedny aj vo videu, ďalšie dve uvidíte tiež a zvyšné budú opäť pre vás :)

Biely lak som už opäť potrebovala lebo sa mi rýchlo míňa a tieto nálepky budú skvelé na half moon manikúru :)

 Na blogoch som čítala pozitívne recenzie na tento odstraňovač kožičky od Sally Hansen a zatiaľ som spokojná a som rada, že som si tento porukt zaobstarala.


 Nesmú tiež chýbať novinky z Bornprettystore na recenzie, na ktoré sa veľmi teším :)





A najnovšia vec, kúpená dnes je lak Double Duty od Sally Hansen, ktorý má slúžiť ako Base & Top Coat, tak som zvedavá ako bude plniť svoju funkciu :) 


You Might Also Like

5 komentárov