Pink sparkled glitters from Bornprettystore.com

utorok, mája 24, 2016

Už to bola dlhá doba, čo som mala naposledy na mojich nechtoch tento lak značky Paris Memories v jemnom odtieni ružovej, a preto keď mi prišli tieto glitríky  hneď som vedela, že je čas opäť nalakovať tento lak. 
 Na mojej obľúbenej stránke s nail art vecičkami  Bornprettystore.com je na výber z troch veľkostí týchto glitrov, ja som si objednala tie najmenšie. Nalakovala som dve vrstvy laku a na malíček a prstenník som nasypala v hojnom množstve glitry. Vždy je treba takýto glitrový povrch poriadne zalakovať aspoň jednou hrubou vrstvou topcoatu. Ja som zalakovala dvomi, no ajtak niektoré hrany glitrov vytŕčali z okrajov nechtu. To mi ale veľmi neprekážalo, manikúra sa krásne trblietala hlavne ak na nechty dopadali slnečné lúče :) 











You Might Also Like

6 komentárov