China Glaze Bottoms Up

štvrtok, júna 30, 2016

Keď som si bola na pobočke v Bratislave vyzdvihnúť časopis Modeláž nehtů s mojím nail artom, mali práve v obchode zľavy čomu som sa potešila, keďže som tam bola prvýkrát a hneď ma privítala takáto super akcia :)
Popozerala som si postupne produkty v obchode, obhliadla všetky značky lakov, ktoré poznám z blogov a nakoniec som sa zastavila pri značke China Glaze, kde ma zaujali krásne letné odtiene.
Išlo o letnú kolekciu z roku 2013 a páčil sa mi krásny zelenkavý/mint odtieň s názvom Highlight Of My Summer no a vedľa neho bol ešte krajší odtieň, ružová neónka Bottoms Up. 
Hneď som vedela, že ten musím mať a tak som si ho kúpila a je mojím prvým kúskom od tejto značky, z čoho sa veľmi teším :)
Ako môžete vidieť na fotkách, odtieň je to naozaj nádherný, pravý letný. Je síce ťažšie zachytiť jeho sýtosť, pretože naživo bol ešte krajší :)
Lakovala som tri vrstvy, výdrž bola skvelá, bolo ho vidieť z diaľky a pútal pozornosť a zožal patričný úspech :) 

Ako sa páči vám? :) 
















You Might Also Like

6 komentárov

  1. Nemám veľmi rada výrazné odtiene ružovej ale tento lak je ako stvorený na leto! Hneď zaujme a udrie do očí. Asi zmením názor na ružovu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I had this one, it's a gorgeous neon.

    OdpovedaťOdstrániť