Holographic Nail Polish Bornprettystore #23 + video

pondelok, júna 06, 2016

 Medzi mojimi lakmi mám dva holografické, jeden modrý a druhý fialkový, oba od Catrice. 
No chýbal mi nejaký pravý žesnký, v červenom či ružovom odtieni.
A konečne ho mám! :)
Na Bornprettystore.com majú na výber z množstva nádherných odtieňov a teraz sú tieto laky aj za polovičnú cenu, tak určite neváhajte a nejaký si objednajte, určite nebudete lutovať. 
Ja som si vybrala krásny malinový odtieň č.23 a bola to láska na prvý pohľad :D Alebo na prvé lakovanie. Lak kryje perfektne v dvoch vrstvách a ten holografický efekt na priamom slnečnom svetle je proste neskutočný :)
Veľmi sa mi to páči, snažila som sa to zachytitť aj na videu, tak mi dajte vedieť, ako sa vám páči :)
Tento lak môžete nájsť na tomto odkaze. 










 V tieni







You Might Also Like

10 komentárov