Lace stamping plate and white nail polish from Bornprettystore.com

streda, júna 01, 2016

V článku s novinkami som vám spomínala, že sa teším na vyskúšanie laku 34turn up the volume! od Essence, ktorý je z rady The Metals. Tieto metalické laky veľmi neobľubujem, pretože zanechávajú pri lakovaní ryhy ale tento ružový odtieň sa mi zapáčil a tak som mu dala šancu. 
Z Bornprettystore mi prišla táto krásna doštička na pečiatkovanie, ktorá obsahuje krajkované vzory ale aj jednoduhšie a kvetinové. Ako podklad pod pečiatkovací vzor som nalakovala biely lak tiež zo stránky bornprettystore.com a naň už ružový Essence, ktorý ale nespolupracoval až tak dobre. Vzor sa poriadne neprichytil a tak to nevyzeralo 100%ne. 
Určite ale plánujem vyskúšať aj ďalšie krásne vzory z tejto doštičky :) 










10% OFF CODE: SENX31

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Nadherne! Prekrasne! Zkratka pfu!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne Veri, mne sa nezdá, že by bol vzor nejako zle otlačený, myslím že v pohode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása, krása, ako lak, tak aj vzor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je úžasná pomôcka! :) tie nechtíky vyzerajú dokonalo :P ja by som nemala toľko trpezlivosti na robenie všelijakých nechtov ako ty! si veľmi šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť