Môj Nail Art v časopise Modeláž nehtů

nedeľa, júna 19, 2016



12. februára tohto roku mi v mailovej schránke pristala správa od Nikol z firmy EBD a ja som neverila vlastným očiam. Išlo totiž o ponuku spolupráce a následného vytvorenia Nail Artu na danú tému do českého časopisu Modeláž nehtů. Tento časopis som poznala na základe článkov, ktoré doň vytvárali blogerky, ktoré rada sledujem a už som o nich aj v tomto článku písala.
Bol to neskutočný pocit, veľmi som sa tešila že niekto si takto všímal môj nail art na mojom blogu a bola mi poskytnutá takáto možnosť. Síce sa toto májové číslo časopisu s mojou dvojstránkou ku mne dostalo až neskôr, no radosť z neho bola veľká :)
Z obyčajného lakovania nechtov, ktoré robí už skoro každá žena či dievča sa postupom rokov stala moja obrovská záľuba ale nikdy by sa mi ani nesnívalo, že raz budú moje nechty v časopise :)
V tomto článku som sa rozhodla ukázať vám moje začiatky v lakovaní a postupnú cestu k nail artu s patričnou fotodokumentáciou a samozrejme je tu aj screenshot článku zo spomínaného časopisu.
( Rozkliknite si fotku aby bola väčšia)




Väčšina dievčat si začne lakovať nechty len tak zo zvedavosti, požičia si lak od mamy či staršej sestry a 'napatle' si ním nechty a myslí si že výsledok je krásny :D V mojom prípade to tak teda bolo. Prvé laky som si požičala od sestry, pamätám si že to bola značka Miss Sporty a išlo o klasický červený lak a ešte jeden tmavomodrý. Vtedy som mohla mať asi 12 rokov a neskôr som si už aj ja kúpila nejaký lak. Odlakovač som nepoznala a tak som si zvyšky laku nechtami oškrabkávala :D
Z roku 2009 je fotka v prvej koláži úplne vľavo, s modrým lakom. Ten som dostala na Vianoce a bol od S-he a veľmi sa mi páčil ten odtieň, stále som však lakovanie nejako neriešila.
 Potom som si kúpila v Dmke tiež od značky S-he malý set na francúzsku manikúru, ktorý obsahoval telový lak a samozrejme biely. Prvé pokusy o nalakovanie takejto manikúry som skúšala dokonca aj so šablónkami a tešila sa z výsledku, no myslím že je dobre že tá fotka nie je viacej priblížená :D
Ďalšie lakovacie pokusy boli už bodkovacie, pretože na nejakej stránke som videla takéto nechty a skúsila som si ich vytvoriť tiež. Na dolnej fotke vpravo môžete vidieť že som vôbec neriešila že mám okrem nechtov nalakovanú aj kožiču okolo :D


V roku 2012 som vyskúšala nalakovať niečo zložitejšie a výsledok som dala aj do tohto článku a postupne som lakovala nechty častejšie a začalo ma to baviť. Kúpila som si pekné laky z drogérky a mohla som tvoriť.

Postupne som objavila rôzne blogy so zaujímavými nechtovými výtvormi a medzi nimi bola napríklad aj Suzi, podľa jej článku som vyskúšala aj tohto modrého hrošíka alebo lienky, ktoré som zase videla u Petry Lovelyhair.


Na začiatku som samozrejme mala malé množstvo lakov, niekoľko trblietok a bola som spokojná, lakovala som si nechty už každý týždeň, väčšinou v nedeľu a vždy som sa na tento deň moc tešila :)


Tu už je niekoľko výtvorov z roku 2013, môžete si všimnúť už tú vypestovanú dĺžku nechtov oproti tým na začiatku a konečne som objavila čaro topcoatu a začala ho používať pravidelnejšie :D


Rok 2014 a moje niekedy až príliš dlhé nechty :D 
Leto 2014 a vďaka výtvoru napravo hore ( modro zelená manikúra s oblúkom z trblietok) som vyhrala vo facebookovej súťaži od firmy Astor 8 lakov podľa vlastného výberu, neskutočne som sa z výhry potešila :)


Koniec roka 2014 mi priniesol prvú pravidelnú a aj jedinú Nail artovú spoluprácu so stránkou Bornprettystore, ktorá trvá až doteraz.


V roku 2015 som podstúpila asi najlepšie rozhodnutie a tým bola zmena tvaru nechtov z hranatých na oválne. Myslím, že som spravila veľmi dobre, pretože tento tvar mi vyhovuje oveľa viac, mojim rukám aj prstom pristanú takto zaoblené nechty oveľa lepšie než tie, ktoré som dovtedy mala.


A tak som postupne objavila vodolepky, rôzne ozdôbky a tieto fotky sú vám možno ešte povedomé z tých mojich článkov :)


Minulý rok som si skúsila aj collab s Andreou Nalens a veľmi ma to bavilo. No a tiež budem mať jednu manikúru v pamäti už navždy a určite na ňu nezabudnem, je to tá so zásnubným prstienkom :)


A tu už môžete vidieť nail arty z tohto roku 2016 a až teraz som si uvedomila že už máme polovicu roka za sebou a mne to pripadá, že tieto nechty som tvorila len pár dní dozadu...


Laky som si odkladala pôvodne do dvoch pletených košíčkov na ľavom obrázku, no dnes ich mám zaplnené už štyri a krabica s motýlmi je plná všakovakých ozdôb a pomôcok na lakovanie. 
No a fotka vpravo a množstvo lakov v počte cez 120 kusov hovoria za všetko, že lakovanie sa stalo počas tých rokov mojou vášňou, relaxom, činnosťou, kde môžem tvoriť a tešiť sa z výsledku a aj z toho že sa s ním môžem podeliť tu s vami. 
Preto sa postupne z tohto môjho blogu stal nail art blog, aj keď som to tak neplánovala. Bavilo ma postovať sem fotky z môjho života, hlavne rôznych fotografií, ktoré som nafotila a zdieľala ich tu s vami no postupne som od toho upustila a rozhodla som sa že pôjdem len touto 'lakovacou' cestou. 
A nečakaným faktom na záver je to, že by ste mi možno neverili ak by som vám povedala, že v mojich šiestich a siedmych rokoch som si neskutočne obhrýzala nechty, tento strašný zlozvyk som sa nevedela odnaučiť no postupne to nejako prešlo.. A preto keby mi niekto povedal že raz budem mať moje nechty v časopise neverila by som mu :D 

No a na záver tohto dlhočizného článku by som sa ešte raz chcela poďakovať spoločnosti European Beauty Distribution a časopisu Modeláž nehtů , že mi bola poskytnutá táto úžasná možnosť. Veľmi si to cením a tiež ďakujem vám, ktorí môj blog čítate a vraciate sa sem a nechávate mi tu krásne komentáre :)
Môžete sa tešiť ešte na množstvo Nail Artu! :) 


                                                         ♥♥♥





You Might Also Like

5 komentárov

  1. Super článok, je zaujímavé sledovať, ako sa človek v niečom zlepšuje, aj to, ako sa mu mení vkus :) Ty si spravila obrovský pokrok, chválim ;) A gratulujem k spolupráci, presne viem, aký je to super pocit vidieť svoje nechty v časopise, splnený sen :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulace ! :) Článek se mi moc líbí, ty začátky bývají vždycky zajímavý ( vím i za sebe :D )

    OdpovedaťOdstrániť