Blue Roses Water Stickers from Bornprettystore.com + Video tutorial

sobota, júla 23, 2016

Ahojte! 
Keď mi prišli z Bornprettystore.com krásne vodolepky, ktoré obsahovali modré ruže, hneď som vedela, s ktorým modrým lakom ich zkombinujem. Vodolepky sú okrem modrej ešte v dvoch ďalších farebných kombináciách a môžete ich nájsť na tomto odkaze :) 
Electriiiic od Essence ste mohli vidieť v tomto článku a ja som bola z neho nadšená, rovnako aj v tejto manikúre. Na ozvláštnenie som prstenník nalakovala bielym lakom a malíček čiernym. Opäť som spravila aj video tutoriál, ktorý si určite pozrite dokonca, je tam natočený aj fail, ktorý sa mi podaril :D... 
Viac ale neprezradím, tak dúfam že sa vám nail art páči, dajte mi vedieť v komentároch :) 











                                                          10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Tak to je dokonalost.. to vypadá neskutečně.. ta modrá s růžičkami je naprostá topka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, to je vážně nádhera! :) Chtěla bych mít tolik trpělivosti, abych si se svými nehty taky tak vyhrála :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej tie sú jednoducho nádherné. Krásna farebná kombinácia. Vydarené nechy a ešte k tomu ako to máš krásne nafotené celé :) Video je TOP ale to ty vieš aj bez toho aby som to písala :) Si veľmi šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoje nehty pořád sleduju na instagramu, nemůžu se vynadívat... Máš můj obdiv, že máš na ně čas a náladu tak často. :D

    OdpovedaťOdstrániť