Cuccio Colour Polishes

sobota, júla 16, 2016

Laky značky Cuccio Colour som vďaka spolupráci  mala možnosť prvýkrát vyskúšať a chcela som vám ich ukázať aj v samostatnom článku, hoci ste už môj Nail Art s nimi mohli vidieť minulý mesiac.
Veľmi som sa tešila na vyskúšanie týchto kvalitných lakov a musím povedať že som s nimi bola spokojná, až na jednu dôležitú vec pri laku v odtieni Muscle Beach .
Lakovali sa výborne, no základný lak Muscle Beach, ktorý som si zvolila pre vytvorenie nail artu mi pri odlakovaní o niekoľko dní pripravil nemilé prekvapenie. Jeho pirgmentácia bola silná a tak moje nechty ostali zafarbené, čomu som sa teda vôbec nepotešila. Bolo to hlavne na nechte na ukazováku a malíčku, kde som ťupla dve bodky glitrovým lakom Remix, no a po odlakovaní ostali na nechte dve do zelenkava zafarbené bodky. Ostatné nechty neboli celé zelenkavé,no isté zafarbenie tam bolo, avšak tieto dva nechty si niesli zafarbenie až donedávna, kým sa mi postupom času po niekoľkých mesiacoch celá plocha nechtu nahradila novou. 
Inak krytie bolo teda veľmi dobré, no už som trochu skeptická voči opätovnému nalakovaniu spomínaného laku, uvidím, či mu dám ešte šancu.
Na zvyšné dva sa teším, ako ich opäť nalakujem hlavne ten glitrový Remix, ktorý je naozaj parádny :) 






You Might Also Like

3 komentárov