Gabriella Salvete 120 + half moon glitter placement

streda, júla 06, 2016

Ahojte!
V minulých článkoch ste mohli vidieť nail arty, kde som lakovala pieskové laky od Gabrielly Salvete, pretože som ich už veľmi dlho nepoužívala. 
Tentokrát je tu tretia manikúra opäť s touto značkou, pretože mám tento krásny ružový lak veľmi rada. 
Skvelo sa lakuje, má výborný štetček a výdrž tiež.
 Plánovala som spraviť krajšie oblúčiky v tejto half mon manikúre pomocu glitrov, no robila som si tieto nechty okolo jedenástej večer a už som nemala takú trpezlivosť a preto to nevyzerá až tak dobre, ako som pôvodne zamýšľala. Nabudúce začnem lakovať skôr a bude to hádam krajšie a symetrickejšie :) 

Ako sa výsledok páči vám? :)











You Might Also Like

6 komentárov

  1. Krasna farba nieco podobne zhanam. Priznam sa, ze tuto znacku lakov som este neskusala, najviac som si oblubila Essence a Miss Sporty ale dnes tusim zajdem do drogerie a vyskusam, farba je ozaj nadherna :)

    http://www.ellenya.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite túto značku skús, ja sa priznám že asi si zájdem aj ja kúpiť nejaké nové odtiene :)

      Odstrániť
  2. Vydarené :) Ružová ma v poslednom čase akosi chytila, takže sa mi páči aj tento kúsok od Gabrielly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto ružovú mám od Gabrielly obzvlášť rada :)

      Odstrániť