Meadow flowers Water Decals from Bornprettystore.com + Video tutorial

pondelok, júla 18, 2016


Ahojte!
Dnes tu mám pre vás manikúru, s ktorou som bola veľmi spokojná a veľmi sa mi páčila. 
Potešila som sa, keď som na stránke Bornprettystore uvidela vodolepky aj s iným druhom kvetov ako sú klasické ruže, tulipány či sedmokrásky. 
Tieto konkrétne vodolepky sú totiž tvorené z rôznych druhov poľných/lúčnych kvetov, ktoré vyzerajú naozaj parádne a tak netypicky a sú 'neokukané'.
Rozhodla som sa vybrať si jednoduché kúsky v podobe modrých a červených kvietkov a ako podkladový lak som si vybrala Essence 01 Take a Break, ktorý ste už na blogu mohli vidieť. 
Použila som aj ozdobné kamienky, ktoré nail art krásne dozdobili a všetko som to zdokumentovala aj vo video tutoriále, ktorý si môžete pozrieť nižšie a prípadne ma potešiť palcom hore či odberom :) 
Vodolepky môžete nájsť teraz za skvelú cenu €1.17 na tomto odkaze .
Dúfam, že aj vám sa bude táto mani páčiť tak, ako som z nej bola nadšená ja :) 















10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

7 komentárov

  1. to je krásne :) hned by som nieco podobne vymyslela aj na svojich len problem je, ze niesom moc trpezlivy clovek :D a tvoje nechtiky su tak krasne spravene, ze za tym asi aj bolo viac trpezlivosti :D :))

    http://www.ellenya.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow tak tie ti naozaj vyšli! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť