Miss Sporty 453 + Stars

sobota, júla 09, 2016


Postupne vyťahujem veselé a výrazné farby lakov, ktoré by som inak cez rok nelakovala.
Hodia sa mi do tohto letného obdobia, kedy v peknom slnečnom počasí skvelo vyniknú. 
Preto som po dvoch rokoch vytiahla tento žltý lak od Miss Sporty a predstavovala si ho v krásnej kombinácii s malými ozdôbkami- konkrétne hviezdičkami.
 Všetko by bolo super, len keby som nezabudla, ako ten lak hrozne bublinkuje.
A pri lakovaní sa to prejaovalo naozaj katastrofálne, lak začal mať žuvačkovú konzistenciu a už som sa z výslednéj manikúry vôbec netešila. 
Nezachránili to ani dve vrstvy topcoatu, bublinky boli hrozne vidieť (ale z diaľky to nebolo až také hrozné :D) 
Lak poputuje asi do koša, neviem ani či ho využijem ešte na nejaký nail art. 
Škoda toho hrozného bublinkovania, inak by to bola pekná letná a svieža manikúra. 






You Might Also Like

6 komentárov

  1. Odpovede
    1. To je, ale to bolo jediné pozitívum toho laku :/

      Odstrániť
  2. Jaj, těch bublinek je škoda, lak má překrásnou barvičku ♥

    Beauty News | Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéje, to je škoda, barva je to opravdu krásná. A hvězdičky vypadají skvěle :)
    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť