Starry sky nail sticker from Bornprettystore.com + Video tutorial

piatok, júla 29, 2016

Ahojte! :)

Táto mani je vytvorená pomocou poslednej zo štvorice Nail Art vecičiek, ktoré som dostala z Bornprettystore.com na recenziu. 
Zároveň si môžete pozrieť aj video tutoriál, ktorý som natočila takisto ako aj k ostatným predošlým manikúram. 
Nálepku, ktorú som použila na tento nail art už ale na stránke nenájdete, už je zrejme vypredaná a neviem, či ju plánujú doskladniť. 
S touto nálepkou sa pracovalo pomerne ťažšie, keďže bola hrubšia ako iné nálepky,ktoré som skúšala.
 Najprv som plánovala nalepiť ju na dva nechty na celú plochu, no vôbec to nepriľnulo na celý necht, robili sa vlnky... A tak som zvolila inú metódu, nastrihala som nálepku na drobné kúsky a tak prilepila na necht.
 Pri týchto hrubších nálepkách ale riskujete to, že sa dobre neprichytia a vyčnievajú ostré hrany (aj keď použijete dostatok topcoatu) a tak to bolo aj tentokrát. 
Ale nechty sa mi páčili ajtak, čo na ne vravíte vy? :) 

















10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Pěkná manikůra, jen bych si ji lépe představila na hranatých nehtíkách, ale to je o vkusu :)

    OdpovedaťOdstrániť