Maybelline Colorama 254 + Essence 02 Circus Confetti

piatok, augusta 05, 2016

V minulom článku ste mohli vidieť krásny jemný odtieň od Gabrielly Salvete a dnes to bude pravý nude odtieň od Maybelline. 
Tento v drogérii nenápadný lak ma prekvapil svojou naozaj krásnou farbou, ktorú som si hneď zamilovala.
Zvolila som pre oživenie aj glitrový lak od Essence s názvom Circus Confetti, ktorý mám už niekoľko rokov no použila som ho len párkrát, čo je škoda. 
K tomuto laku sa mi na oživenie skvelo hodil a manikúra vyzerala super, čo si myslíte vy? :) 









You Might Also Like

4 komentárov

  1. Takové jednoduché mám velice ráda :)

    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maybellinka má krásnu farbu. Zdá sa mi to, či vidím jemný saténový finiš? :) Ako píšeš, Circus Confetti mám tiež pár rokov, bol mojím najobľúbenejším topperom v časoch, keď som s nail artom len začínala. A práve som dostala chuť ho znova vytiahnuť zo šuflíka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. VeĽmi pekná farebná kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť