Nové laky, ozdôbky na nechty z Born Pretty Store VIII.

pondelok, augusta 29, 2016

Ahojte!
Od posledného novinkového článku ubehli už 4 mesiace a za ten čas mi pribudli nejaké novinky, ktoré by som vám rada ukázala :)
Laky
 Veľmi ma potešila výhra v Giveaway u Stannah, ktorá okrem iných produktov od značky Essence obsahovala aj tieto laky :)

 Objednala som si lak, ktorý má svietiť vo tme, no ešte som ho poriadne nevyskúšala, nejako nebola príležitosť, kde by som ho na nejakej párty alebo podobne vyskúšala.

 Zelenkavý glitrový lak od Catrice z kolekcie Luxury Lacquers bol v zľave a keďže sa mi páčil a mám z tejto rady ešte ďalšie dva laky, tak putoval do košíka :)

 Tento krásny lak ste mohli vidieť v článku tu. 

 Trojica lakov od Essence v pekných odtieňoch :)

 Tento krásny odtieň Berries and Cream bude perfektný na jeseň, už sa naň teším :) 

 Dva laky z trhov z Poľska, každý za euro (no nezober ich  :D) A k tomu v krásnych odtieňoch. Ľutujem, že som si nezobrala viac, napríklad tam bol aj krásny baby blue odtieň, škoda no :/

 Tento fešák od Sally Hansen v odtieni Cherry, Cherry, Bang,Bang má mať novú vylepšenú formulu, tak som naň zvedavá :)
 Ozdôbky
 Nákupy z Bornprettystore.com nesmú chýbať, vždy si tam rada objednávam nejaké novinky z nail art sveta alebo aj to, čo potrebujem a páči sa mi. Kvietkové vodolepky ste mohli vidieť už tu  a tie ružové ešte čakajú na svoju príležitosť.

 Trblietok nikdy nie je dosť, hlavne tých zlatých a strieborných :) 

 Tieto vodolepky s letnou tematikou som si objednávala ešte na začiatku leta a tešila sa na ich vyskúšanie, no akosi som ich stále odsúvala na inokedy... A tak to asi aj dopadne, že ich využijem až na ďalšie leto a prázdniny o rok .

 Tieto strieborné nálepky tiež ešte čakajú na svoju premiéru.

 Tieto sovičkové mi prišli rozkošné tak sa na ne teším tiež :)

 Tieto krásne kamienky ste už mohli vidieť v jednom nail arte a na ďalšie sa tiež teším, čo s nimi vymyslím :)

 Bodkovacie perá patria do zbierky každej správnej lakovej maniačky takže konečne ich mám aj ja a nemusím používať už tie, ktoré som si dávnejšie vyrobila sama.

Konečne mám aj ja clear jelly stamper, ktorý bude skvelý pri pečiatkovaním, oproti tomu klasickému, cez ktorý nevidíte.

Kvetinové vodolepky už  ku mne jednoducho patria, takže som sa opäť potešila niekoľkými krásnymi dizajnami :)





 Tieto vecičky z bornpnprettystore vám sú možno povedomé, pretože ste ich už mohli vidieť v recenziách aj v samostatných video tutoriáloch na mojom youtube kanále. 

 Olejček na nechty ma na eshope veľmi zaujal, no jeho obsah bol veľmi malý, použila som ho možno tak 5 krát a už sa minul, no pekne voňal ako aloe vera a štetinkami bola aplikácia jednoduchá.

 Opäť vodolepky, tentoraz abstraktné zaujímavé vzory :)

 Vosková ceruzka na uchytávanie kamienkov, som zvedavá na vyskúšanie.

No a najnovšie vecičky z bornprettystore na recenzie, na ktoré sa môžete samozrejme tešiť v najbližších týždňoch :)

You Might Also Like

1 komentárov