Aztec themed Water decals Bornprettystore

streda, septembra 21, 2016

Ahojte!

Tieto vodolepky s aztéckymi vzormi som chcela už dlho vyskúšať a preto keď som ich objavila na Bornprettystore.com veľmi som sa potešila.
Možno aj vám pripomínajú niektoré vzory náramky priateľstva.
Ja som ich pred šiestimi rokmi plietla a veľmi ma to bavilo a tak som si na to pri tvorení tohto nail artu hneď spomenula. 
Tieto vodolepky obsahujú 23 rozdielnych vzorov, z ktorých môžete použiť buď iba jeden no neviem či by vám vyšiel na všetky nechty, alebo skombinujete viacero vzorov tak, ako som to urobila aj ja. 
Použila som tri rôzne vzory a na striedačku ich nalepila na nechty a k tomu pridala zlaté trojuholníčky na ukazovák a malíček. 
Ako podklad som použila nude lak od Maybelline aby vodolepky pekne vynikli. 
Ak vás vodolepky zaujali, môžete nájsť na tomto odkaze.

Ako sa vám výsledok páči? :) 








10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Úžasné! Páči sa mi, ako si doplnila vodolepky tými trojuholníčkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne! :) Mne sa najprv zdalo že je tam toho dokopy moc, ale potom sa mi to páčilo :)

      Odstrániť
  2. Ty jsou parádní, ještě hezčí než ty, co mám já. :D Jak píše Alice nade mnou, taky se mi nápad s trojúhelníky moc líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Mne sa veľmi páčili práve tie tvoje, ako si to doplnila s čiernym lakom :)

      Odstrániť