Born Pretty Store Chameleon Nail Polish N.221

piatok, septembra 30, 2016

Ahojte!
V dnešnom článku vám ukážem tzv. 'chameleon' lak zo stránky Bornprettystore.com .
Tento lak môžete na stránke nájsť na tomto odkaze  a je na výber aj viacero odtieňov. Osobne sa mi veľmi páčia tie s modrým základom, no na recenziu som si vybrala odtieň 221. (Mohli ste ho vidieť krásne nafotený aj v článku u Romanky.) 
Tento odtieň hádže na slnku rôzne krásne odtiene, väčšinou sa mi podarilo zachytiť fialovú ale aj zelenkavú farbu. V tieni sa mi až tak nepáčil, pretože práve slnečné lúče mu dodali šmrnc. 
Lakovala som ho na čierny lak, tento krok je odporúčaný aj na samotnej stránke, pretože na čiernom podklade lak najlepšie vynikne.

Ako sa vám páči? :) 









10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

5 komentárov