Dry marble nails

pondelok, septembra 26, 2016

 Ahojte! 
Dnes tu mám pre vás nail art, pri ktorom som prvýkrát vyskúšala techniku Dry Marble.
Bolo to ale neplánované, pretože pôvodne som si chcela pečiatkovaním spraviť na nechtoch nejaký pekný vzor. Popritom som použila aj na očistenie doštičky vatový tampónik namočený v odlakovači a 'pricviknutý' v tejto pomôcke z Bornprettystore. Je to naozaj dobrý pomocník, keďže doštičku si musíte očistiť pred každým samostatným pečiatkovaním na necht a tak vám to pomôže v uchytení vaty a odlakovaní. Nemusíte sa tak báť, že si zničíte už vytvorenú manikúru, ktorá by sa vám mohla zašpiniť alebo rozmazať či úplne zničiť pri odlakovaní pečiatkovacej doštičky.
 Moje snahy o pekné pečiatkovanie ale boli neúspešné, pretože to vôbec nevychádzalo podľa mojich predstáv. Po niekoľkých neúspešných pokusoch som sa rozhodla improvizovať a tak ma napadlo vyskúšať dry marble techniku. 
Na pečiatkovač som si postupne naťupkala tri laky : žltý, svetlo modrý a jemne zelenkavý.
Následne som tento vzor naťupkala na priesvitnú fóliu a neskôr prelakovala priesvitným lakom.
Medzitým som si nalakovala všetky nechty jemným lakom od Essence. Keď mi tieto vzniknuté vyrobené nálepky uschli a boli pripravené na použitie, nastrihala som si ich do tvaru nechtov, prilepila na nechty, upravila a odlakovala zvyšky okolo nechtovej kožičky. Na ostatné nechty som pridala strieborné kamienky, topcoat a bolo hotovo.
 Neplánovaný nail art no predsa sa takto pekne vydaril a veľmi sa mi páčil :)
Určite to nebolo naposledy, čo som túto techniku vyskúšala.
Ako sa vám výsledok páči? :) 











10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Moc pěkné, líbí se mi to :-) Já bych se nebála dát o jeden mini kamínek na víc, nad ten větší, ale to je věc vkusu :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť