Summer Paradise Water decals Bornprettystore

pondelok, septembra 19, 2016

Ahojte!
Síce s tematikou týchto letných nechtov meškám už necelý mesiac, keďže prázdniny a to pravé leto sa už skončilo, no u mňa to bol doteraz 'Summer Paradise'.
Trochu som sa oneskorila s vydávaním článkov a celkovo teda s mojím blogovaním a postovaním nail artov.
Bolo to spôsobené tým, že som ako vždy celé leto brigádovala a aj cestovala a snažila si užiť voľno čo najlepšie a vyťažiť z tohto leta maximum.
Môžem povedať, že som si ho naozaj užila a mám množstvo krásnych spomienok.
Tento týždeň mi začal nový semester v škole a tak už nebudem toľko rozlietaná a budem tráviť doma viacej času, takže sa budem blogovaniu venovať opäť naplno a konečne budem mať čas si prečítať aj všetky články, ktoré som cez leto nestihla na mojich obľúbených blogoch prečitať. 

Táto letná manikúra bola vytvorená pomocou týchto krásnych vodolepiek , konkrétne som použila vzory kvetov a nápisy Summer paradise. Okrem nich tam nájdete vzory a obrázky plaviek, slnečných okuliarov, plameniaka, palmu, letný drink či slečnu na lehátku.
 Je si rozhodne z čoho vyberať a tak môžete vytvoriť množstvo rôznych nail artov :) 

Ako sa vám nechty páčia?  :) 














10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

4 komentárov