Born Pretty Store Holographic Nail Polish 2#

nedeľa, októbra 09, 2016

 Holografické laky, rôzne pigmenty, gély alebo glitre s holografickým efektom sú veľmi obľúbené vo svete nail artu, čo sa dá vidieť na mnohých krásnych nechtoch, ktoré sú takto ozdobené.
Ja som čaru holografických lakov prepadla tiež, už pred rokom, kedy som si kúpila prvý holografický lak od Catrice.
Dnes mám vo svojej zbierke 5 lakov, ktoré sa na slniečku tak nádherne ligocú :) 
Lak z bornprettystore.com  som vám ukazovala v tomto článku  no a dnes tu mám pre vás tento rozkošný princeznovský odtieň.
Na stránke ho nájdete na tomto odkaze
V tieni vyzerá naozaj nenápadne a jemne, lakovala som až tri vrstvy aby lak pekne kryl, schnutie bolo primerané.
Ak vystavíte tento lak slnečným lúčom, to je naozaj nádhera! 
Snažila som sa to zachytiť aj na fotkách no naživo to bolo ešte viac parádne :) 
V ďalšom článku sa môžete tešiť na odtieň č.11, ktorý je tiež krásny :)






  





You Might Also Like

7 komentárov

  1. Prekrásny! :) Jemný, zaujímavá ružová farba, holograf... Asi by som ho celkom aj vynosila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však! :) Aj sa bude dosť ľahko míňať, lebo tie tri vrsty treba aby pekne kryl..

      Odstrániť
  2. Máš krásny tvar nechtov. Myslím si, že hocijaký lak by ti pasoval. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lak je úžasný a máš krásne nechty. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takéto laky sa mi veľmi páčia :) A chcem tvoj tvar nechtov! :D

    OdpovedaťOdstrániť