Giveaway Time !

streda, októbra 12, 2016


Milé moje čitateľky :)

Dlho tu nebola giveaway a ja som sa to rozhodla napraviť a odmeniť vás.
Za to, že chodíte na môj blog a že mi tu nechávate krásne komentáre.
Bez vás by to totiž nemalo cenu a ja vám Ďakujem, že sa na môj blog vraciate.



Čo môžete vyhrať?

Samé krásne veci : na nail art - laky, vodolepky, samolepky, ozdôbky v tvare hviezdičiek, kaviárové guličky, ozdobnú pásku,  žlté neónové 'studs'
- náramok, náušnice, 'brošňu' v tvare mesiaca



Ak sa chcete do Giveaway zapojiť,
  1. Sledujte môj blog cez GFC
  2. V komentári mi nechajte mailovú adresu, aby som vás mohla kontaktovať
  3. Budem rada ak ma budete sledovať na  Instagrame a Facebooku 


Výherkyňu vyhlásim 11.novembra, držím palce ! :)



You Might Also Like

5 komentárov

  1. GFC: Soňa Lazoriková
    email: s.lazorik@gmail.com

    Instagram: sonicka.cmuk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com
    FB a insta: Lenka Koubová

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelá giveaway, rada sa zapojím :)
    GFC: Sabush Orlling
    sabush.orlling@gmail.com
    Insta: orllinger
    FB: Sabush Orlling

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkná giveaway :)
    Sleduji tě na Facebooku i přes GFC jako Nikola Kotrbová
    nikola.kot@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť